Το 2014, με την ευκαιρία του Παγκοσμίου Κυπέλου Ποδοσφαίρου στη Βραζιλία, η ιταλική εταιρεία Panini πούλησε τουλάχιστον ένα δισεκατομμύριο αυτοκόλλητα με απεικονίσεις ποδοσφαιριστών, προκειμένου να κολληθούν σε άλμπουμ. Από αυτά, εκατόν πενήντα εκατομμύρια πωλήθηκαν στη Γαλλία, σημειώνοντας κύκλο εργασιών 75 εκατομμύρια ευρώ. Το Euro 2016 αναμένεται να προκαλέσει ένα ανάλογο φαινόμενο. Υπάρχει ωστόσο κάτι καινούργιο: η Panini διοχέτευσε απ’ ευθείας στα παιδιά 2.270 γαλλικών δημοτικών σχολείων 200.000 άλμπουμ, μαζί με σουπλά για τις σχολικές καντίνες και αφίσες με τις ημερομηνίες των αγώνων. «Σε έναν ανησυχητικό κόσμο, τα αυτοκόλλητά μας είναι καθησυχαστικά», δήλωσε βαρύγδουπα ο Αλαίν Γκερινί, πρόεδρος της Panini France (1).